Автономні передпускові підігрівачі двигуна Eberspacher (Німеччина)

Компанія Eberspacher була створена 150 років тому в німецькому місті Ессилінген Якобом Еберспехером. У той час фірма була невеликим сімейним бізнесом. Основним видом діяльності було виробництво різних металоконструкцій та труб. За достатньо короткий термін, завдяки високій якості продукції, фірма завоювала репутацію надійного виробника і постачальника високоякісного устаткування. На зорі автомобілебудування засновники фірми Daimler-Benz звернулися в компанію Eberspacher з проханням розробити і виготовити систему відведення вихлопних газів (вихлопну трубу) для їх першого автомобіля. З цієї миті почалася історія автомобільного підрозділу Eberspacher. Важливий період розвитку компанії припав на післявоєнні роки, коли німецька економіка була виснажена, а сама країна була в руїнах. Саме автомобільна промисловість зіграла важливу роль у відновленні німецької економіки. Реанімувався довоєнний проект Фердінада Порше, що став згодом легендою Volkswagen «Жук». Але у зв'язку з тим, що цей автомобіль був обладнаний двигуном з повітряною системою охолодження, то в ньому був відсутній опалювач салону. Перед концерном встало завдання отримати автономне, незалежне від мотора джерело тепла. Як розробник і виробник автономного опалювача була вибрана компанія Eberspacher, яка на той час вже заробила репутацію надійного партнера і новатора. І знову інженери компанії Eberspacher опинилися на висоті, запропонувавши перший в світі повітряний опалювач. Так почалася історія автономних систем опалення для автотранспорту. Незабаром був розроблений перший автономний передпусковий підігрівач двигуна.

Компанія ніколи не зупинялася на досягнутих результатах і постійно удосконалювала свою продукцію, пропонуючи все більш сучасні моделі опалювачів. Основними напрямами на цьому шляху були: підвищення ККД опалювачів, зменшення їх розмірів та підвищення потужності, і головне забезпечення абсолютної безпеки і високої надійності. На сьогоднішній день Eberspacher - це високотехнологічне і наукоємке виробництво, світовий лідер у виробництві незалежних опалювачів для автотранспорту і спецтехніки, з річним оборотом більше 2 млрд. ЄВРО. Опалювачі виготовляються на повністю автоматизованому конвейєрі, з покроковим контролем якості. Всі складальні виробництва розміщені на території західної Німеччини. Бездоганна якість конструкцій і матеріалів роблять опалювачі менш вимогливими до якості палива, а також збільшують термін експлуатації, який складає близько 10 років. Компанія Eberspacher має представництва в 50 країнах світу. Продукція компанії Eberspacher сертифікована світовими стандартами якості ISO 9001, VDA і поставляється для конвеєрного збирання на заводи Ford, Volkswagen, Mercedes, деякі моделі Toyota, Opel, Scania, IVECO, DAF.

Передпускові рідинні опалювачі серії Hydronic 

Експлуатація машини в холодний час вимагає певного досвіду і підготовки автомобіля. При низькій температурі текучість масла зменшується, в двигуні воно знаходиться в густому стані і не може ефективно змащувати поверхні, що труться. Внаслідок цього збільшується зношенність шатуново-поршневої групи: кожен запуск в холодний час прирівнюється до декількох сотень кілометрів пробігу. Передпускові підігрівачі Hydronic німецької компанії Eberspacher призначені забезпечити комфортну і надійну експлуатацію автомобіля взимку. При невеликій витраті електроенергії і палива підігрівачі Hydronic B/D4 і B/D5 прогрівають двигуни до 5 літрів робочого об'єму. До того ж ці опалювачі на третину менші аналогів, а модель Hydronic з виносним насосом в два рази менша. Малі габарити істотно полегшують монтаж підігрівача на будь-який сучасний автомобіль, а також знижуються втрати тепла під час роботи двигуна. Невеликий компактний прилад без зусиль встановлюється в моторному відсіку. Відрізняється простотою в експлуатації, а також тривалим терміном служби. HYDRONIC підігріває двигун через систему рідинного охолоджування, що запобігає холодному запуску двигуна. При цьому через штатну систему опалення відбувається обігрів салону автомобіля. За допомогою таймеру встановлюється час включення опалювача і тривалість його роботи для попереднього прогріву двигуна і салону автомобіля. І коли приходить пора сідати за кермо, лід і сніг на вікнах вже розтанули, в салоні тепло, а двигун прогрітий до температури +80°С і готовий до легкого запуску! Ось який важливий елемент комфорту здатний принести в повсякденне життя автомобіліста рідинний опалювач HYDRONIC!



Опалювачі для легкових автомобілів, позашляховиків та мікроавтобусів 

HYDRONIC B4W SC

Режими нагріву: макс./ мінімальний
Робоча напруга: 12В.Тип палива: бензин
Теплова потужність: 4300 Вт./ 2400 Вт.
Споживана потужність: 48Вт./ 22 Вт.
Витрати палива: 0.53л/год./ 0.27 л/год.
Габаритні розміри: 220х86х160
Вага: 2,9 кг.

Призначений для монтажу на двигуни з V< 2.0 см3

HYDRONIC D4W SC

Режими нагріву: макс./ мінімальний
Робоча напруга: 12В.Тип палива: бензин
Теплова потужність: 4300 Вт./ 2400 Вт.
Споживана потужність: 48Вт./ 22 Вт.
Витрати палива: 0.53л/год./ 0.27 л/год.
Габаритні розміри: 220х86х160
Вага: 2,9 кг.

Призначений для монтажу на двигуни з V< 2.0 см3 

HYDRONIC B5W SC

Режими нагріву: макс./ мінімальний
Робоча напруга: 12В.Тип палива: бензин
Теплова потужність: 5000 Вт./ 1500 Вт.
Споживана потужність: 50Вт./ 22 Вт.
Витрати палива: 0.69/год./ 0.2 л/год.
Габаритні розміри: 220х86х160
Вага: 2,7 кг.
Призначений для монтажу на двигуни з V > 2.0 см3

HYDRONIC D5W SC

Режими нагріву: макс./ мінімальний
Робоча напруга: 12В.Тип палива: дизпаливо
Теплова потужність: 5000 Вт./ 2400 Вт.
Споживана потужність: 50Вт./ 23 Вт.
Витрати палива: 0.69/год./ 0.27 л/год.
Габаритні розміри: 220х86х160
Вага: 2,9 кг.
Призначений для монтажу на двигуни з V > 2.0 см3



Опалювачі для вантажівок, автобусів та спецтехніки

На відміну від водіїв легкових автомобілів, які знаходяться за кермом 1-3 години на добу, водії вантажівок працюють постійно і практично живуть в них. Тому для безпеки руху дуже важливі комфортні умови управління машиною. Тут не може бути дрібниць, неважливо до чого це відноситься: до автономного опалювача або кондиціонера, підігрівачу дизельного палива або круїз-контролю, кавоварці або холодильнику - будь яка дрібниця повинна бути функціональною, надійною і простій в експлуатації.Передпускові підігрівачі німецької компанії Eberspacher призначені забезпечити комфортну і надійну експлуатацію машини взимку. 

Підігрівач Hydronic D5 прогріває двигуни среднетонажних вантажівок, а підігрівач Hydronic 10 двигуни робочим об'ємом від 7 до 16 літрів. Гарантований запуск і надійна експлуатація - це економія засобів, особливо якщо у компанії парк машин. Експлуатація автобусів в холодну пору року має ряд особливостей. У морози двигун із-за великого контура системи охолоджування не в змозі прогріти салон, кабіну водія і навіть підтримувати свою робочу температуру, що веде до підвищеного зношення. Передпусковий підігрівач-опалювач Hydronic вбудовується в контур системи охолоджування і включається в роботу при критичних температурах охолоджуючої рідини. Таким чином, забезпечується оптимальна робоча температура двигуна і комфорт для водія і пасажирів. Гарантований запуск і надійна експлуатація - це економія засобів, особливо якщо у компанії парк автобусів. Показовим є і той факт, що Eberspacher поставляє свою продукцію на конвейєри світових виробників авто- і спецтехніки такі, як заводи Ford, Volkswagen, Daimler-Chrysler. Опалювачі встановлюються на всі моделі вантажівок Scania, Iveco, DAF, MAN, Volvo, Caterpillar і автобуси Neoplan.



HYDRONIС 10

Режими нагріву: максим./ великий/ середній/ мінім.
Робоча напруга: 24В.
Потужніть нагріву: 9500Вт./ 7500 Вт./ 3200 Вт./1500 Вт.
Споживана потужність: 125 Вт./ 76 Вт./ 42 Вт./ 35 Вт.
Витрати палива: 1,2л/год./ 0,9 л/год./ 0,40 л/год./ 0,18 л/год.
Габаритні розміри: 330х134х166
Вага: 6,5 кг.

Попередній нагрів кабіни і двигуна; розподіл повітря по каналах теплого повітря, наявних в машині; сучасна техніка тонкого лиття з нержавіючої сталі (висока точність, надійність, довговічність); автоматизований процес нагріву; електронний блок керування; постійний контроль за робочим процесом; система діагностики.

HYDRONIС 30

Режими нагріву: максимальний
Робоча напруга: 24В.
Потужніть нагріву: 30 000 Вт.
Споживана потужність: 215 Вт. (включаючи помпу)
Витрати палива: 3,65л/год.
Габаритні розміри: 600х230х220
Вага: 18,0 кг.

Електронне керування; оптимальне змішування палива і повітря при будь-якій напрузі; автоматичний контроль безпеки; діагностика несправностей; високий ККД; низький рівень шуму; зручність і легкість в обслуговуванні.




Проводимо монтажні, ремонтні і профілактичні роботи опалювачів Eberspasher, Webasto, Brano, Теплостар будь-яких модифікацій. Пропонуємо комп'ютерну діагностику і професійний підхід. На виконанні роботи надається гарантійне обслуговування від 12 до 24 місяців! Завжди в наявності великий склад запчастин. Роботи проводяться в опалювальних боксах площею 600 м2. Запрошуємо до співпраці транспортні організації, автосалони, а також приватних осіб.