Автономні рідинні передпускові підігрівачі двигуна

Багатьом автовласникам знайома проблема холодного запуску двигуна. Щоб максимально полегшити його запуск морозним зимнім ранком, необхідно використовувати передпускові автономні підігрівачі.

Передпускові підігрівачі багато років являються зразком надійності та функціональності для мільйонів автолюбителів у всьому світі. Вони призначені для підготовки двигуна до запуску у прохолодні дні року та дозволяють власникам автомобілів без проблем заводити двигун без залежності від температури зовнішнього середовища. При цьому, Ви економите на моторесурсі двигуна і паливі (один холодний запуск та прогрів двигуна "з’їдає" до 1,5-2 літра палива) та часі для прогріву двигуна. Якщо Ви встановите автономний рідинний підігрівач, то будете мати змогу у будь-який мороз безпроблемно завести попередньо прогрітий двигун, сісти в прогрітий салон з розмерзлими вікнами. 

Тепло для внутрішнього простору та двигуна

Перевага рідинних опалювачів у тому, що вони прогрівають як салон транспортного засобу, так і безпосередньо сам двигун. Найчастіше вони монтуються в підкапотному просторі та інтегруються в систему охолодження автомобіля. Тепло передається власним теплообмінником автомобіля і розподіляється по повітряних каналах транспортного засобу. Модульний таймер для попереднього програмування запуску обігріву або дистанційне або телефонне дистанційне керування - подбають про відчуття повного комфорту.

Переваги рідинних опалювачів:

  • Подвійна користь: попередньо прогрітий салон та двигун автомобіля.
  • Розподіл теплого повітря через власні повітряні канали транспортного засобу.
  • Незначна витрата палива.
  • Мінімальний рівень шуму та економія електроенергії.
  • Додатковий режим вентиляції.
  • Повністю електронне керування.
  • Постійний функціональний контроль.
  • Системи безпеки і самодіагностики.
  • Практично не мають потреби в обслуговуванні.
  • Мають всі необхідні дозволи та відповідають всім технічним світовим стандартам.



 

Принцип роботи автономних передпускових опалювачів




Після отримання команди з приладу керування в опалювачі відбуваються наступні процеси:

1. Відбувається перевірка працездатності та безпеки всіх систем та компонентів опалювача.
2. Вмикається рідинний насос, забезпечуючи циркуляцію охолоджувальної рідини в системі охолодження двигуна.
3. Вмикається штифт розжарення.
4. Починає працювати повітряний компресор (нагнітає повітря в камеру згорання).
5. Паливний насос подає паливо в камеру згорання, де воно змішується з повітрям, та ця паливно-повітряна суміш розпалюється.
6. Датчик полум’я реєструє підвищення температури, після чого штифт розжарення вимикається і процес горіння продовжується самостійно під контролем блока керування.
7. Теплова енергія через теплообмінник передаєтся охолоджувальній рідині.
8. Коли температура охолоджувальної рідини підвищується до 30о С, блок керування підігрівача вмикає вентилятор штатного опалювача та починається процес прогріву безпосередньо салону автомобіля.
9. При нагріві охолоджувальної рідини до 80о С опалювач переходить у "малий" режим.
10. Коли температура охолоджувальної рідини понижується до 75о С, опалювач знову вмикається та переходить у потужний режим.

Наша компанія пропонує автономні передпускові підігрівачі Eberspacher і Webasto (Німеччина) та Теплостар (Росія). Інформація про ці опалювачі розміщена на відповідних сторінках. Так що, вибір за Вами!