Питання-відповідь

Отправить вопрос/сообщение





Список вопросов

  • Доброго дня. Маю бажання встановити на Peugeot Boxer холодильник з можливістю роботи від електромережі 220 Вольт. У вас на сайті написано, що для таких цілей існують електричні компресори. Чи легший цей варіант, чим при використанні звичайного електромотора та компресора, бо боюся навантажувати дах автомобіля?

    Доброго дня. Саме для таких випадків компанія Konvekta розробила новітню систему з електричним компресором фірми Hitachi (Японія). Вага компресора складає всього  6 кг.  Інші виробники, на відміну від Konvekta, використовують електродвигун напругою  220 Вольт та за допомогою паса з'єднують з додатковим механічним компресором. В результаті чого, вага системи з можливістю роботи від електромережі (Stand by) збільшується орієнтовно на 20-30 кг. Враховуючи те, що система Stand by вмонтовується безпосередньо у корпус надахового блоку  (конденсатора), то загальна вага блока буде складати орієнтовно 50-60 кг. , що є небажанним навантаженням на дах автомобіля. Продовжуючи цю тему, є ще одна очевидна перевага - це ціна. Тому що, вартість електричного компресора набагато дешевша, ніж загальна вартість електричного двигуна та додаткового механічного компресора. 

  • У мене на туристичному автобусі МАN вмонтований  ваш заводський кондиціонер. Восени минулого року потік сальник компресора. Чи є у вас така запчастина, чи такі сальники взагалі існують, чи необхідно замінювати повністю компресор на новий?

    На автобусах MAN монтуються кондиціонери з компресорами Konvekta KVX-40. Тому, ніяких проблем з запчастинами не існує. Ви маєте можливість замовити будь-яку запчастину компресора. Що стосується сальника вала компресора, то він у наявності. Вартість - 78 Евро. В якості інформації ... . Всі сальники компресора розсихаються і пропускають фреон, якщо довгий час не вмикався кондиціонер і відповідно сам компресор (немає змащення вала і самого сальника). Тому, навіть узимку необхідно вмикати кондиціонер  2-3 рази на місяц на 5-10 хвилин.